Ankieta – czy moje dziecko ma zaburzenia?
Czy zdarza się, że twoje dziecko:
- Sprawia wrażenie, że nie słyszy mowy na tle hałasu (np. w grupie rówieśniczej, na tle dźwięków z telewizora, na podwórku)?
- Myli podobnie brzmiące wyrazy?
- Mówi głośniej niż potrzeba?
- Niepoprawnie wypowiada niektóre wyrazy?
- Ma problemy z nauką (np. nie pamięta informacji z lekcji)?
- W czytaniu i pisaniu popełnia dużo błędów?
- Ma problem z notowaniem ze słuchu?
- Szybko męczy się i dekoncentruje?
- Ma problem z koordynacją ruchową?
- Bywa zbyt aktywne ruchowo?
- Niechętnie podejmuje aktywność ruchową?
- Porusza się mało precyzyjnie, wpada na ściany, meble, inne osoby?
- Ma problem z poprawnym używaniem sztućców, trzymaniem ołówka, nożyczek?
- Z dużym trudem lub później niż rówieśnicy nauczyło się raczkować, chodzić, jeździć na rowerze?
- Ma problemy z zasypianiem?
Jeżeli uzyskałeś odpowiedź twierdzącą na powyższe pytania, zalecamy przeprowadzenie diagnozy przetwarzania słuchowego oraz rozwoju psychoruchowego u twojego dziecka.
